Tesis doctoral il·lustrada. Portada, contraportada i portadetes interiors.

Laura Franch

Visualitzacions

Tesis doctoral il·lustrada. Portada, contraportada i portadetes interiors.

--

Laura Franch

Visualitzacions

Compartir

A continuació vos presente el projecte de tesi doctoral il·lustrat per a Balma Serrano que va presentar fà poc amb el seu treball a l’ IDIBAPS sobre comportament, presa de decisions i memòria.

Aquesta és la portada i contraportada, se’ns va ocurrir fer un joc entre la manera de representar la presa de decisions i les rodetes que utilitzen els ratolins, on el ratolí té una part activa en aquesta decisió en moviment:

I ací algunes de les portadetes amb motius amb els ratolins, el disseny d’animalari patentat pel grup, l’àrea del cervell estudiada… i altres que guien el lector per les diferents seccions de la Tesi doctoral. Estic especialment contenta amb aquest projecte en global, gràcies Blama per confiar en mi, en la part conceptual i també en la gràfica, el treball conunt va ser àltament estimulant i aconsseguirem una qualitat comunicativa i científica amb la que les dos quedàrem satisfetes.

Actualment estic immersa en un projecte personal de TFM i no accepte aquest tipus d’encàrrecs fins a l’estiu de 2026 (juliol). De totes maneres pots contactar-me per reservar la plaça d’encàrrec a partir d’aquesta data.

Compartir

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més útils. Podeu veure més informació de com tractem les vostres dades a l'Avís legal o a la política de Galletes.