Adhesió APIV A La Campanya «Llegir En Valencià» 2019 – Fundació Bromera

Compartir

Un any més, la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura ha llançat la seua campanya «Llegir en valencià», dedicada enguany als monuments emblemàtics valencians com ara el monestir de Sant Miquel dels Reis, el castell de Peníscola o la Cova Negra de Xàtiva, entre d’altres. Com sabeu, la campanya consisteix en la publicació d’onze llibres d’escriptors valencians sobre el tema central de cada any i amb les cobertes il·lustrades també per professionals valencians i valencianes, que es venen al preu simbòlic d’1 € amb el diari Levante EMV.

L’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana – APIV ha renovat la seua adhesió a la campanya per dues qüestions importants:

— Per la seua valoració del nostre sector a l’hora de contractar il·lustradors i il·lustradores professionals
— Per estar d’acord amb el seu esperit de foment i divulgació de la lectura en valencià

Aprofitem aquest anunci per a comunicar-vos que, degut a les diferents peticions de part d’associats i associades, una comissió de treball de la nostra Junta directiva està treballant junt amb els responsables de la Fundació Bromera per tal de millorar les condicions de l’encàrrec: revisant el model de contracte, discutint sobre les clàusules que poden resultar innecessàries i arribant a acords substancials de cara a l’establiment d’un contracte marc respectuós i profitós per a ambdues parts.

Aquest treball conjunt i constructiu entre il·lustradors i editors suposa el primer pas d’un procés que hem encetat, creant una comissió de treball mixta amb l’Associació d’Editors del País Valencià per tal d’aprofundir en els continguts del Nuevo libro blanco de la ilustración gráfica en España, actualitzar i consensuar els futurs models de contracte i caminar juntes cap a unes pràctiques justes, respectuoses i en igualtat de condicions.

Continuem treballant gràcies al vostre suport!

Tota la informació sobre la campanya, en aquest enllaç.

Compartir